Trött

Jaja, då är klockan snart 1.. Jag börjar bli trött.. Då kanske ni undrar varför jag inte tänker gå och lägga mig nu, haha, ja ni, det hade jag gärna gjort :P Men jag kom på att jag måste tvätta innan jag åker till Trelleborg över påsklovet, och den mest normala tiden för det som fanns innan fredag är kl 1 idag/inatt, så ja, jag får tvätta då och sitta uppe i 1 timme till och vänta på att det blir klart.. Får väl kolla på South Park under tiden, går inget bra på tv nu så :P

Imorgon måste jag göra lite vettiga saker.. Ska inte gå till skolan, det orkar jag inte, är inte alls motiverad att gå dit.. Vi har bara räknestuga på schemat och eftersom vi knappt har börjat är det inte så mycket att räkna, men visst hade ju varit bra att vara med från början, men nej, jag är inte alls sugen.. Hoppas att det vänder efter lovet men för tillfället är jag bara väldigt trött på det. Precis haft en tenta ju och nu börja om igen med en ny kurs, aaah nej, jag vill ha lov..

Så iaf imorgon ska jag försöka vara duktig, måste försöka gå upp tidigt med, men det kommer jag troligen inte göra ändå, för så lat är jag :P
Iaf, ska gå upp tidigt, och äta frukost, brukar missa det annars..
Ska byta vatten i akvariumet.
Packa inför hemfärden på påsklovet :D
Plugga lite kanske, räkna lite matte..
Käka ett äpple. Måste lära mig att äta åtminstone en frukt om dagen.
Jag ska läsa lite i min bok som jag inte har haft tid till innan.
Sooola, måste ha färg i ansiktet!
Och om jag orkar gå ut lite och fotografera.
Måste även fixa bostadsbidragsgrajen.

Det där är vad jag borde göra imorgon. Men om jag känner mig själv rätt så kommer klockan ringa tidigt, men jag är för trött för det så jag går upp för sent så det blir lunch direkt, och sen kommer jag sitta med matteböckerna framför mig och knappt försöka, och ja, packa måste jag ju..
Skitsamma, vi får väl helt enkelt hålla tummarna på att jag vaknar utvilad och motiverad relativt tidigt imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0