Tentaångest

Ja, nu känner jag ångesten, imorgon är det dags.. Vill inte lägga mig, då är det snart imorgon :/ Aaah, känner nu att jag inte kommer klara det, snäääälla enkla uppgifter som jag klarar av :'( Gah, måste klara den.. Om ett dygn är det över, nu vill jag bara att det ska vara över. Men ju mer tid jag har nu ju mer känner jag att jag måste plugga, men jag känner också att jag vettifan vad jag ska plugga på :s har kollat på gamla extentor och ja, det går inte att kolla mer, är en sak jag vet jag måste trycka in, men annars går det nog inte för mig att få in mer.. inget sådär allmänt typ, aja, skitsamma, jag bara flummar, men ändå.. snälla enkel tenta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0