Söndag?

Ja och då var det söndag, nej just det, lördag! Helgen är lång nu :D
Igår satt jag inne typ hela dan och bara tog det lugnt och kollade på South Park, sedan var det utgång.. Var ute med tjejerna från Höllviken. Det var trevligt, längesen man såg alla, men måste ut och dansa någon gång med snart. Grattis igen Alice :D Lite bilder hittar ni på www.knutte.pixbox.se
Stack hem vid typ 2, bussen skulle gå kvart över, så fick först sitta i den och hålla på och somna typ, haha, hade ingen musik heller :P Lite ensamt.. Men men, sen började då bussresan och man satt och lyssnade på allt folk som hade roliga saker att berätta för varandra. Så steg man då av på Trelleborgsk mark fem i tre och då väntade en kall 10-minuters gång hem till min sköna säng. Även om det var kallt och blåsigt så var det skönt, för det var liksom Trelleborg, kära Trelleborg. Så kom man hem till kära gatan och minns alla nätter med Sara and the gang på gatan, haha, minnen.. Sen kom jag då hem till min kära mjuka säng, och som vanligt drömde jag en massa konstigt i den som jag inte kommer gå in på nu :P
Idag då har jag varit och kollat en halvlek på TFF, det var inte så roligt, det blåste jättemycket, det förstör så mycket i fotboll, bollen hamnade utanför hela tiden, aja, inte kul iaf :P Men kul att se Trelle, blir sugen på Allsvenskan nu :D Snaaaart drar den igång :D

Nä och nu måste jag göra mig klar för kvällens bravader =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0