Matematik, hur kul är det?

Idag började vi vår nya mattekurs.. Kan ju inte säga direkt att det var intressant, det var fortsättning på det gamla. Vi ska tydligen göra 5 inlämningsuppgifter om vi vill, och klarar vi dem har vi med oss 5 poäng till tentan, så kan ju hoppas att man klarar dem :P Och har man då sammanlagt 18 poäng på inlämningsuppgifterna och tentan så har man klarat tentan, men det är inte över där, för efter det ska man tydligen göra en munta, och hur kul är det? Haha, och hon sa att är man riktigt kass där får man 5 minuspoäng :| Omg typ :P Det vill jag inte.. Vi har iaf redan fått uppgifter att göra till imorgon så man får nog sätta igång och göra dem så man inte hamnar back direkt, det är inte speciellt smart, det brukar jag göra :P Nej, nu har jag bestämt mig att hänga med från början och att poletten inte ska trilla ner 3 dagar innan tentan, fast det brukar ju funka med den stressen för mig :P haha, men inte kul ändå :P
Men det är denna veckan, sen är det loooov, påsklov, och hur kul är det, mouhahaha, gick och log hem från ICA idag när jag tänkte på en kul påsksak, haha, skitsamma :P Men ändå, looov, och då ska jag hem till Trelle.. Ska ut med kära Sara och lite mer folk antar jag på Lördag till MAGGAN, det var längesen, men det ska bli kul.. Sen ska jag träffa Maria någon gång eftersom hon inte kunde i Söndags.. hursomhelst, så ska jag hem till kära Trelle och se fotboll :D

Det stod någon på skolan idag och delade ut Red Bull till oss också.. Kul..
Jag klarade tentan förresten. :D 10 p Matte till Knuttis :D

Idag gjorde jag biffar, dem blev goda faktiskt :D Ni får gärna ge mig lite recept på god mat, börjar bli lite trött på makaroner ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0