Kallt

Sådär, då var man tillbaka igen.. Idag på klimatkursen skulle vi ha den föreläsningen som verkade intressantast, men nädå, när vi kommer dit så kunde tydligen inte han, så vi skulle se på film istället.. Den filmade hade vår lärare uppmuntrat oss att se så de flesta av oss hade sett den, men nu skulle han visa den för oss igen :s men men, vi som hade sett den behövde inte se den, men nu missar vi diskussionen om den och blir inte räknade som närvarande :P men men, skitsamma.. fick iaf en liten tur ut med frisk luft mitt i tentapluggandet, men aaaah mina öron så ont jag har i dem nu, jävla kyla, mina öron är ömtåliga :(
Nu måste jag plugga så mycket det går så man kan få sina 10 poäng i matte.. så hejdå igen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0