Helg

Då var det helg igen ja om ni missat det, skoldagen varade bara mellan 8-10 idag, ganska skönt, men känns som om det inte hade gjort något om vi hade gått till 12 eftersom jag behöver kunna mer, typ :P

Nu ska vi snart dra ner till Höllviken iaf, kommer tillbaka till Lund på söndag, usch denna helgen måste jag plugga..

Och fint väder idag igen :) Hoppas det håller i sig och är fint på påsklovet, för då behöver jag verkligen inte göra någonting! Skönt..

Btw, här kommer lite bilder på mina senaste inköp :P haha, ursäkta mina poser :P

image19


Vitt linne med bar rygg från MQ
Svart sjal från Gina Tricot
Svart vanligt baslinne från H&M
Vit lång tröja från Gina Tricot
Långt rött- och vittrandigt linne från Gina Tricot
Lång gul- och grårandig tröja från Gina Tricot
Svart skärp från MQ
Svarta ankelboots från Din Sko

Jag vill inte ha för höga ankelboots, och inte för låga iheller för de är inte lika fina :P
Nu är det bara ett smalt skärp och ett par solglasögon jag behöver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0