Härligt

Ja, det är härligt, nu är tentan öveeeeer..

Dagen började med att jag gick upp och försökte trycka i mig lite mer mattekunskaper, men det gick inte så bra, jag kollade lite på South Park för att lugna mina nerver, väntade på att klockan skulle gå.. Jag gick sedan till Kårhuset för att träffa lite klasskompisar.. Vi käkade då lunch där, jag käkade dagens, det var fisk och det var gott :P Var längesen, haha :P

Sen var det då dags för tentan, kl 14 satte man sig där och försökte få ut allt man kunde, och jag satt där flera gånger och tänkte att jag inte skulle klara den, sen fick jag några snilleblixtar och kunde lösa några uppgifter.. När vi skulle gå sen så fick vi lösningarna, och om man räknar strängt så tror jag att jag klarar den, men vissa fel var så störiga, i två svar har jag skrivit minustecken när det inte ska vara det, och liksom i lösningen har jag skrivit rätt, men sen just under svar har jag skrivit fel.. och ett annat onödigt fel i svaret med :P aja, hoppas man får 4 poäng på dem iaf :P hursomhelst, tentan över, yeeeeeeeeeeeeeees

Sen gick vi tre stycken och käkade kebabtallrik, okej en käkade falafeltallrik :P Det satt med bra.
Sedan gick vi vidare hem till mig där vi alla skulle samlas innan utgången.. Och här satt vi ett tag och hade trevligt, sedan bär det av till Östgöta nation för alla oss 13 fysiker.. Och där var det trevligt, det var typ bara vi på dansgolvet, det är trevligt att var man än vänder sig så känner man folk :P Sedan kom det ännu fler fysiker, så vi var upp mot 20 st :D
Sen var det då dags att gå hem, vi sket i efterfesten eftersom den var på andra sidan av stan och vi gick så :P
Iaf så gick man hem och hade skitont i fötterna efter allt dansande och öronen frös som tusan med :/ Men men, till slut kom man hem och då fick man ta undan lite i köket. Efter det såg jag ett avsnitt South Park, och då var klockan halv 4 och dags att sova..

Och nu har jag vaknat igen och väntar på nästa utgång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0