Fredag och lov :D

Oh yeah, sista skoldagen innan lovet, skitbra :D
Lov lov lov, sköna påsklov!
Och imorgon ska jag shoppa, eller ja, jag vill, men borde spara mina pengar också, skitsamma, jag måste handla lite. Sen bär det av till Trelle, oh yeah, finally.. Det ska bli härligt.. Men jag måste nog sova annars kommer jag inte orka.. Jag är skittrött redan, och hur ska jag orka handla imorgon och sen gå ut på lördag.. haha, nämen, det är påfrestande att gå och shoppa :P

Ikväll däremot ska jag bara sitta inne och kolla på tv och ta det lugnt jämfört med förra helgen.. Det är både CSI och Criminal Minds på tvn idag så.. bra bra.. dock blir det inte festmåltid haha, falukorv och makaroner ska jag snart trycka i mig hade jag tänkt..

Jag har mycket packning nu..

Jag måste klippa mig snarast, men vet inte var, och vet inte om jag vågar testa nån ny som kommer bli galen på mitt hår, eller den gamla som inte klipper tillräckligt, blev sur sist bara.. men men, skitsamma.. gaaaah, jag är trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0