Bra dag

Ojoj, idag har man pluggat i skolan hela dagen, kom hem nu precis vid 17 :P Och så möts man av sina kläder som ligger på sängen, pappa som varit här och lämnat dem, och två nya fiskar som ligger och väntar på att få skutta ner i karet med resten av firrarna :D Har nu fått en ny guppyhona och så har min kära lilla KnutteSnutteJunior (som vi kallar henne eftersom vi inte har vågat döpa henne än för vi tror hon dör då :|:P) kommit hit :D Det är en dvärggurami som föddes typ i början av november förra året och var då liten som en sytråd, men har växt till sig nu, den var hemma i Trelleborg helt ensam i ett litet kar och var den enda som överlevde, men nu har hon fått komma hit iaf :D Inte för att jag tror någon av er bryr sig om mina fiskar, men ändå.. Hursomhelst, hoppas att akvariumet är friskt nu, vill inte att fler fiskar ska dö!

Det har varit ännu en fin dag idag, vi satt ute idag och åt lunch, en god baguett.

Kan någon svara på varför både Prison Break och Heroes har uppehåll nu? :C Aaah, har ju väntat i en hel vecka ffs :P Speciellt Prison Break vill man ska ta slut nu så nära slutet, men Heroes är spännande.

Idag är det i alla fall House, han är ball..

Just det, jag var lite konstig imorse.. Börjar med att jag vaknar och ser att klockan står på 5.28 alltså halv 6 (brukar gå upp halv 8, så tror den är det).. men jag reagerar inte på det, för jag brukar inte vakna tidigare, så är på väg mot tvn för att starta den (som jag brukar göra så fort jag går upp för lite sällskap), så kollar jag på klockan igen, liksom, står det FEM och 28.. Herregud, det är ju två timmar till jag ska upp.. Så jag lägger mig igen och somnar om ganska snabbt, men sen vaknar jag igen när klockan ringer halv 7 och stänger av väckarklockan för jag är säker på att jag ska upp då, jag tror igen att klockan är halv 8, för jag brukar inte reagera på väckarklockan de första 45 min, så tror ännu en gång att klockan är halv 8.. så jag startar tvn.. går och sätter mig i sängen, sen bara, men vafan, det är Beverly Hills (som brukar sluta när jag startar tvn, brukar se det programmet precis efter som går på morgonen på trean, i början var det inte bra, men ser man det varje morgon så kan man inte hjälpa att man fastnar), det brukar inte gå nu, vafan, klockan är halv 7.. men orkar inte stänga av tvn så lägger mig med tvn igång.. (min fjärrkontroll har gått isönder) Sen till slut så vaknar jag vid halv 8, men är då tröttare än jag varit de andra två gångerna på morgonen :P men men..

Kommentarer
Postat av: Karolina K

HEEJ! :D vart håller du hus? Man ser aldrig dig :(

2007-03-13 @ 18:24:33
Postat av: Anonym

Aa det måste vi göra! Har visserligen haft syrrans leg nu i 2,5 år så åldersgränserna har inte lyckats hindra mig! Hihi

2007-03-13 @ 19:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0