Attans

Aaah, två veckor till tentan :( kommer aldrig klara det.. Vill plugga, men vet inte var jag ska börja, fattar ingenting :( Får försöka varva ner med lite Simpsons nu, det brukar funka..

Jag vill bada :D

Jag hade väldigt konstiga drömmar inatt..
Drömde att det gick hål på akvariumet och skulle rädda mina fiskar och de var mycket hjälpsamma, de simmade frivilligt in i håven allihopa samtidigt, ofta att fiskar simmar in i håven av sig själv :P
Och så drömde jag att jag var på Mallorca, och att jag var i Trelle och fotade :P
Hrm, och så drömde jag att jag och SARA som jag förövrigt inte träffat på hur länge som helst bodde i en korridor i ett köpcentrum i varsett sånt lifeguardhus som de har på baywatch :P Och så kunde jag flyga och göra allt, precis som Peter i Heroes :P haha

Nu måste jag snart äta något, är hungrig :/

Fast här kommer en bild på mig och Sara:
Morfarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0