Ännu en ny skolvecka

När man vaknade imorse var det faktiskt ljust på rummet.. det kändes lite udda.. ja, en annan sak som kändes udda var att jag vaknade av att jag slog huvudet i nattduksbordet.. haha, klantigt jag vet, vet inte hur det gick till :P
Gått igenom det sista på föreläsningen i skolan nu iaf, så nu är det bara repetition fram till tentan typ, så jag måste läsa ikapp känns det som.. men men..
Nu har jag iaf varit snäll mot mina fiskar, har gjort rent rutan, rensat filtret till pumpen och bytat vatten, det ni.. :P
Glömde säga det med att jag var på Nova Lund i lördags, fick shoppat lite, det var bra :P Nu vill jag bara ha ett smalt skärp och lite till.. Fick ett par skor och lite tröjor, guttans, vad blev det mer? Skärp och strumpor :D

Och nu regnar det här, attans.. Aja, bättre än snö iaf, nu vill jag ha vår och sol och varmt och skönt och ingen vinterjacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0