TFF förlorade

Nu är klockan mycket, tio över 11. Ja tiden går snabbt. TFF förlorade idag, attans, 2-0 mot Elfsborg :( Inte bra. Dessutom två av våra bästa spelare avstängda nästa match mot Helsingborg, hur bra är det på en skala? Inte bra alls, attans. Så vi har kvar våra 11 poäng och ligger nu näst sist i tabellen. Bara för vi ska släppa in så mycket mål, några lag till på samma poäng ju. Aja..

Har umgåtts lite med Sara och Emma idag, vi såg matchen, alltid trevligt, umgås för lite nuförtiden tycker jag.

Imorgon är det en ny dag, då måste jag ner i stan och köpa fiskmat, men det tänker jag inte göra om det regnar, haha. Ska även käka lite hos min mamma, undrar vad det bjuds på där, haha :P

Tänkte sitta och göra lite kollage nu och kolla igenom bilderna jag inte rensat än, eller ja, lagt där de ska vara, men jag känner mig nog för trött för det. Jag är skitsugen på något gott att käka men har inget. Man kan väl inte gå och göra en macka på grillen i mikron nu? Mitt kl 23, haha :P Njä, Knutte, skärp dig. Fast kanske inte bra att lägga sig hungrig, hrm, jag får tänka lite till..

Jag missade första delen av Day Break idag, alltså det innan första reklamen, jag var ute och fotade lite så hade ingen koll på tiden alls, attans. Ska nog kolla på det på internet nu så man är med.. :P

Det var den här himlen som fick mig att missa första delen av Day Break idag, haha :P :

image186

Kommentarer
Postat av: Kejrinn

härliga bilder indeed.. extrajobb är bra :)

2007-06-18 @ 23:38:37
URL: http://khurre.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vilka fina bilder!

2007-06-19 @ 01:10:18
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Karin

underbara bilder!

2007-06-19 @ 09:57:18
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0