Sommarens första bok

Var trots allt väldigt varmt att sitta ute innan idag. Dock varit lite konstigt väder. Först skitvarmt, sen regn och sen sol igen. Aja, hoppas det blir lite stabilare snart. Och hoppas på bra väder till midsommar.

Har nu läst ut sommarens första bok, Stephen King - Det mörka tornet I, Revolvermannen. Den var väl bra, är dock 6 böcker kvar i serien som måste läsas. Men det är spännande så måste läsa tvåan nån gång. För övrigt är Stephen Kings böcker väldigt bra tycker jag. Brukar dock inte kunna koncentrera mig under terminerna när man måste plugga, haha, aja, sommar nu och då ska det läsas mer. Vilken nästa bok blir är jag inte säker på, antingen Stephen Kings Svarta huset eller hans Lisey's story där den sista då är på engelska. Hrm, får se, ska iaf inte börja på någon idag.


Kommentarer
Postat av: Karin

hans böcker brukar vara bra!

2007-06-17 @ 20:56:11
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Patricia

Alla låtar är riktigt bra. Finns väl ingen favorit för min del heller. :D

2007-06-18 @ 12:39:07
URL: http://patriciias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0