Snabba humlor

Back in Trelle. Det är skönt att vara hemma. Har varit ute hela dagen i solen och är skitvaaarm. Har legat lite på stranden och så. Fått lite färg, men det får räcka, ska inte överanstränga mitt kära skinn nu :P Iaf som sagt hemma i Trelle, men vet inte vad jag/vi ska göra. Det är varmt i hela huset. Solen står på. Ja det är nerrullat, men det är ändå skitvarmt här inne. Har en massa humlor ute i trädgården som jag försökte fota, men tror ni de kan vara stilla? För det kan dem inte. Har lyckats fånga några bilder, men haha, de flyttar sig från blomma till blomma hela tiden. Lala, snart kommer min dator hit så då kan jag lägga in några bilder. Nej nu är jag för varm för att sitta här. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0