Pizzakit

image175

Utsikten härifrån. Lite vindkraftkraft, en åker och lite traktorspår. Härligt :P

Nej nu blir jag snart arg om jag inte får tag på min dator, jag bara hoppas på bilderna.

Ah, vi gjorde pizza idag. Hade ett sånt pizzakit och stoppade på lite egna grajor. Man fick med deg och tomatsås. Alltså det blev skitgott. Snabbt och enkelt var det med.

Har varit en runda på Dalabadet idag och badat. Det blåste en del så man klarade att ligga och sola ett tag innan man stektes, tur det :P Men nu ska det tydligen inte vara så varmt mer, typ 19 grader imorgon jämfört med dagens 26.. :P Men men, nu är jag iaf mätt efter pizzan, så om nån timme när maten lagt sig blir det en springtur. Dags för det igen. Kanske får ta en extra lång så man kan få bort maten, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0