Omg..

Oh dear god. Jag klarade tentan, med 4 poängs marginal. Jag hade alltså inte behövt göra inlämningsuppgifterna (dock bra träning), men ändå. Nice, jag klarade tentan. Så ja, nu väntar pluggande för fullt fram till torsdag för då är det munta, för än är det inte över, kursen är inte avklarad förrän både tenta och munta är godkänd. Så imrogon är det shoppande, för det har jag redan bestämt, sen söndag, måndag, tisdag och onsdag blir det att trycka in dessa 68 #!%&¤? bevis. Lycka till Knutte.

Aah, stackars mina hälar sån skoskav jag har och gud vad jag är trött nu. Har mest segat hela dagen men är ändå skittrött nu.

Är skönt att vara back in Trelle :D

Nu skulle jag vilja sova, men hade nog inte kunnat somna nu faktiskt :/ Hrm, får planera vad jag ska ha på mig imorgon då eller något *-) och vilka skor skulle passa till dessa skoskav :(

Kommentarer
Postat av: Becka

Grattis till tentan :)

2007-06-02 @ 12:14:42
URL: http://boojkie.blogg.se
Postat av: Missankre

ååå vad mysigt, 3 år, jag och pojken firade 4år 5maj :P
har du redan fått sommarlov?
kram

2007-06-02 @ 13:27:56
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0