Midsommarafton

Jaja, midsommar nu igen då. Det står att det ska bli sol, men det ser mörkt ut, men jag tror ändå att det blir sol. Hoppas på det iaf. Men vad som händer idag är jag inte säker på dock. Blir antagligen grillning nånstans nångång, men inget planerat, ah, jag måste egentligen ha grajor planerade ett tag innan, men men, får väl hoppas på det bästa.

Haha, har ett sånt sommarsudoku med 32 st sudokus sammanflätade typ. Har gjort 9 st av dem änsålänge, kul va? :P

Ah, på måndag är det Trelleborg - Helsingborg.. ojoj, det ska bli spännande, stör mig bara på att Thylander och Persson är avstängda, men vi har en väldigt bra trupp så vi kan ersätta de flesta, men just Thylle behöver vi :P

Och yes, jag hittade en väska i Malmö igår, guttans. Hittade även lite annat, svart tubtopp (dock inte optimal), vitt halterneck och svart kjol. Hittade en vit tröja med som där var hål i och fanns inte fler i hela Malmö i min storlek, attans.

En annan sak som var kul igår. MIna kompisar när jag var mindre fyllde år igår. Pratar inte med dem ofta eller så. Men kommer alltid ihåg när dem fyller år. Iaf, så när jag gick till bussen så tänkte jag "hrm, tänk om dem sitter på bussen nu så jag får gratulera dem" och sen när jag går av bussen så sitter dem där, liksom ofta jag träffar dem på bussen, svar nej :P Haha, ja det kanske inte låter kul men det var skitcoolt tyckte jag.. Äh, shit the same..

Jag måste skicka detta inlägget nu innan internet flippar..

Blommor som vanligt:
image193

Kommentarer
Postat av: Karin

trevligt igår?:)

2007-06-23 @ 14:24:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0