Jag tycker om Mallis

God morgon/middag.
Det regnar och är bara 12 grader. Stackars studenterna idag. Förra året när jag tog studenten var det iaf sol då och då och inte kallt. Hoppas det är uppehåll när ni springer ut på trappan och åker på flaket. Jobbigt om det regnar då.
Ja herregud, är det redan ett år sen man tog studenten nu, satan vad tiden går snabbt. Vad har jag gjort sen studenten då? Jo nån vecka efter studenten så åkte jag, Maria och Maria till Mallorca, närmare bestämt Palma Nova/Magaluf, vi hade en väldigt trevlig och härlig vecka där nere.

Efter det var det mer sommar och då bara jag slappade, solade och badade och umgicks.
Sen var det dags för att börja skolan igen. Den 31 augusti var det upprop i Kårhuset på Lunds Tekniska Högskola. (Bara upprop där, går inte på tekniska.) Sen den förste september började skolan på allvar, då var det FYS001 som var den första kursen man läste på Lunds Universitet. I samband med första tentan så flyttade man även till ett korridorrum på Sparta i Lund. Flyttade in den 1/11 och hade första tentan den 3/11. Så de första dagarna satt jag där i mitt kala och kalla rum på sängen och pluggade som aldrig förr. Hade ju varken tv eller dator så var bara tid till pluggandet. Sen var första tentan avklarad.

Sen fortsatte det rulla på, hade nu tagit 10 p fysik och 10 återstod. Nu blir det ointressant och inget kul som hände, men dem tog jag iaf, så första kursen avklarad. Hrm, vad hände sen då? Ja det har ju varit jul och sånt, inget direkt spännande som hänt. Mene, ja, sen köpte jag min kamera. Sene, jao, nu har jag tagit 20 p Matte också och nu är jag inne på ett sommarlov till. Det har gått snabbt jao. Men oj vad tråkigt egentligen, inte gjort något kul typ, haha, jo det har varit kul, men kommer inte ihåg något speciellt så. Får ju inte glömma när TFF vann mot MFF, det var med skönt.

Nej vad långt detta blev.. :P Jag vill iaf resa i år med, annars får jag panik, senaste året jag inte var utomlands var 92, alltså har jag varit utomlands varje år sen 93 :P Så jag vill ut i år igen!! Var jag har varit?
93 Mallorca - Alcudia
94 Mallorca - Alcudia
95 Mallorca - Alcudia
96 Mallorca - Alcudia
97 Mallorca - Alcudia
98 Mallorca - Alcudia
99 Mallorca - Alcudia
00 Cypern - Ayia Napa
01 Mallorca - Alcudia
02 Mallorca - Alcudia
03 Mallorca - Alcudia
04 Kreta - Chania
05 Mallorca - Alcudia
06 Mallorca - Palma Nova / Magaluf

Ja jag tycker om Mallorca, jag vill dit igen, känner mig nästan hemma där, haha :P

Haha, intressant iblägg detta blev då Knutte..

Hade kanske passat med en liten fin sommarbild här då, tar en från Mallis förra året:
image182

Kommentarer
Postat av: Anna

också varit på alcudia, hur fint som helst :)

2007-06-15 @ 13:49:34
URL: http://www.anna851219.blogg.se
Postat av: ~Johanna~

SÅ fint!

2007-06-25 @ 20:27:54
URL: http://sayitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0