Homer and the gang

Håller på att lägga över mina grajor nu, men det är typ 60 GB som jag ska ha och mitt enda verktyg är ett USB-minne på 2 GB, så detta kommer ta låååång tid. Hade dock varit skönt att få över allt så man kan flytta upp datorn på bordet. Grr..
Har annars kommit fram till nu att jag har 22 st shotglas. Det ni! 4 st med Homer som jag köpt på Mallorca, 4 st fina från Duka, vet inte märket, 4 st i plast som blinkar när man slår dem i bordet, 4 st som man fick till något spel och 6 st med nån västernsnubbe på.

Ett av mina Homer-shotglas:

image178
Nedan mina två glas. De översta bilderna är ett glas och det understa ett, men det fattar ni :P
image179

Kommentarer
Postat av: Karin

oh coola! jag ändrar mycket med slutaren / bländaren på kameran men ibland också efterbehandling

2007-06-14 @ 18:09:21
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Haha, härliga!

2007-06-16 @ 11:25:01
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0