Hahaha

Oh dear God, vilken match. Haha, vi spelar ju skitbra. Sen tappar vi det. Det står 3-3, jag vet Sverige vinner med 3-0 :P
Först leder vi med 3-0 sen kämpar Danmark på och vi bytar bryr oss inte, utan skiter i och byta trötta spelare. Isället blir det 3-3. Sen är det någon som är dum och slår med knytnäven på vår stackars Rosenberg. Då blir han utvisad och vi får straff. Då kommer en galen dansk in och slår på domaren, då avbryts matchen och sen vinner vi med 3-0. Ja jag vet att ni vet, men jag pratar med mig själv nu. Haha, vilken match :P Roligt. Men synd om Danmark faktiskt. Ligger under med 3-0 och kämpar och fåt 3-3, sen blir det katastrof, synd om de riktiga supportrarna och de spelare som inte slog Rosenberg :P Jaja, så kan det gå.

Min pojkvän kom hem idag så vi har inrett hans rum på nytt. In med en ny säng, eller ja, den han har haft där borta, upp med halsdukar (fula sådana ;P) dvd-hylla och tavlor och sånt på väggarna. Tvn har flyttats och ja, spegeln ska flyttas imorgon.
Idag har vi varit ute och sprungit en runda i Höllviken. Ojoj, vad det bra det gick. Haha, jag är förvånad. Brukar inte springa så långt och kände mig mycket piggare (trots skoskav) och inte alls så trött. Bra bra. Nej nu ska jag snart sova. Har grymt mycket att plugga på, uschi :(

Ne, gotta go, mitt hår är blött och droppar på mina lår, det är kallt, haha, adios :P

Kommentarer
Postat av: Becka

Alice och Amandas :) Du då?

2007-06-03 @ 17:37:41
URL: http://boojkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0