Fint väder

God kväll. Har inte blivit något bloggande på ett tag, har ju varit så fint väder. :D
Iaf, i torsdags var det student hos Alice :D Grattis! Hoppas du hade en trevlig student och roade dig som aldrig förr :D Sen har det inte hänt så mycket, varit ute i det fina vädert. Idag tog jag ett dopp i havet, var väldigt skönt faktiskt, inte så kallt som jag trodde det skulle vara.

Jag kan inte lägga in några bilder, det är lite tråkigt faktiskt. Oj nu blev jag trött. Iaf, fortfarande inget kul att säga. Hrm..

TFF spelar igen på måndag ja, alltid något. Nej ingen fantasi alls. SKa försöka lägga in bilder nu, som datorn verkar vägra, sen kanske jag återkommer med något roligt. Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0