Datorn is back

Tjofallera..
Idag har det inte varit lika varmt vilket var skönt eftersom man kunde sova gott i svalkan. Eller ja, inte hettan iaf :P Har varit en liten runda på Maxi idag och sedan kört till Lund för att hämta min dator och lite annat stuff. Matade fiskarna så de klarar sig ett bra tag framöver. Stackars dem som måste vara där helt ensamma.

Sen jag kom hem från Lund har jag försökt att fixa min dator. Koppla in den till tvn och föra över grajor från den andra datorn. Men tror ni något funkar? Nej, inget funkar. Datorn hittar inte tvn, fattar inte varför, funkar med den andra datorn. Nätverket är det också bara problem med, hittar inte varandra så kan inte föra över mina grajor, störigt.

H'r kommer lite bilder på pizzan som vi gjorde och åt igår. På den ena halvan är det stark korv, jalapeno och mozzarella. Den andra halvan är delad i två delar, den ena med vanlig ost, tonfisk och bacon och den andra med bacon, stark korv och mozzarella, kan ju säga att allting var riktigt gott. Är sugen på att göra det snart igen.

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0