Attans

Åh, ångest, jaevla munta. Igår lärde jag mig iaf typ 30 st av bevisen. Idag tänkte jag ta 20 till för att imorgon ta de sista 20. Men nej nej nej, lärde mig typ ingen idag, kanske 5 eller 7 något. Nej nej usch. Tänkte ha onsdagen till att repetera, men detta kommer inte gå. De sista 40 bevisen är skitsvåra :/
Var iaf i Malmö idag och köpte studentpresent och sånt och sen var det hem och körde hem en runda till Trelle och hämtade lite grajor, sen var det CSI och Day Break och sen kl 23 tog vi en springtur :D haha, nej du jag gillar inte detta tangentbordet, sorry du :P
Nu sitter jag iaf här och borstar, kommer inte kunna sova, den där muntan skapar en väldigt stor ångest hos mig. Inatt hade jag till och med en dröm om det, uuuusch. Hoppas jag sover gott inatt då. Ne, dags att borsta klart, sen bingen.

Kommentarer
Postat av: Becka

Men då ses vi imorgon hos Alice förmodligen :) Kram på dig!

2007-06-06 @ 13:10:41
URL: http://boojkie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0