Wallander

Tralala.. En dag inne blev det som sagt. Solen har dock varit framme, dock har det blåst också :P Nu är det Simpsons, sen Family Guy och sen Wallander - Blodsband. När jag har sett den är det 3 st kvar som jag inte har sett än, får se när dem visas.. :P Men dem är rätt bra, många jag har sett ganska många ggr nu som jag verkligen inte orkar se igen på ett tag, men brukar väl bli så med de flesta filmerna. Utom typ Hitta Nemo och Lejonkungen :D

Oh no, har många timmars tv-tittande framför oss nu men godiset är snart slut!! Blir det popcorn då? Vem vet :P

Imorgon måste fiskarna ha mat tror jag, tyvärr är det två veckor sen jag var där inne nu.. Ojoj, så det blir en tur till Lund imorgon, ÅH, in om Malmö? :D Yes, guttans.. (Jag ville ju handla innan.)

Här kommer lite innebilder...

image263

...och lite utebilder från dagen.
image262

Kommentarer
Postat av: Karin

wallander filmer är trevliga, men tycker de känns sorgliga efter hon tog livet av sig..

2007-07-26 @ 09:37:50
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0