Torsdag?

Är det torsdag idag? Jupp, tydligen. Ja, tiden går fort när mabn inte gör något :s
Gick iaf upp tidigt idag, kl 10 :D och var pigg vid kvart i, trevligt :D Hoppas jag kan fortsätta med det :D Dock inget kul man kommer upp till, min fisk är halvdöd :( Den finaste, men han har sett blek och klen ut länge. Jag är ju aldrig här och rengör, men den andra mår bra, så han är väl gammal med :( Han ligger iaf på botten nu, stackars finfisk :'(

Dessutom är det inget bra väder idag iheller, så hur kul är det? Är sugen på lite shopping, synd man inte har pengar :P

Ska till Höllviken idag nån gång, hoppas det inte regnar. Så kommer inte jobba på min hemsidan nu mer, haha, jag som har satt igång så bra, men ja..

Nej nu ska jag ta en dusch och sånt så man kan komma härifrån vid en normal tid.

Såhär såg han ut i sina bästa dar..
image244

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0