Torsdag

Guess what? Det regnar! Jippi, blir ännu en dag att bara sitta inne nu då.. Hade jag varit själv hade det inte varit så jobbigt, då hade jag kunnat sitta och fortsätta på min hemsida, men nu måste jag vara lite social mot min snutteboll..

Som jag skrivit innan vill jag ha en hemsida, men den ska vara snygg. Har förr i världen gjort 4 st typ.. Bara en av dem har dock publicerats, men den var inte helt okej, för fick inte bilderna att synas, blev det lilla röda krysset you know.. Iaf, nu skulle jag köra igång mitt hemsidemakande igen, började för nån dag sen, den första blev ful, den andra blev ful, men sen kom jag på en idé, så nu är jag inne på den tredje, så ja, dem andra räknas inte, för där har jag bara liksom satt upp ramarna. Iaf, nu håller jag på med en som ser snygg ut, iofs inte kollat på den idag, var snygg inatt vid halv 4.. :P Det jobbiga är att jag kan bara göra den helt hemma hos min egen dator då jag har alla bilder där, men men, kan ju göra grunden här iaf.. Skitsamma, ingen har säkert orkat läsa detta ändå..

Hrm, jag funderar på om man skulle ge sig på några porträttfotograferingar, men jag har aldrig förr varit sugen på det, så ja, vi får se :P Jag gillar som bekant mest djur och naturbilder, då är det humlor och blommor jag menar, haha :P Dessutom har jag ingen system, så har inte optimal optik för det.. Liksom suddig bakgrund? How?

Från Ystad i söndags..

image226

Kommentarer
Postat av: Karin

fin bild som vanligt:)

2007-07-05 @ 13:37:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Linda

Jag tycker att det var en fin bild! Det känns lite som att man ligger i sanden och kikar!

2007-07-05 @ 18:44:59
URL: http://lindajohannacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0