Torsdag

Sådär. Varit i Malmö idag och fikat med Niklas. Det var längesen man sågs, det var på tiden. Måste ha lite grillning med hela gänget nån gång, men alla är på så olika ställen :/ Men men, något ska man väl kunna fixa?

Sen drog jag och min pojkvän in till Lund för att mata firrarna. Den sötaste firren hade dött :( Vill inte nämna mer om det.. :P

Imorgon ska jag hem en snabb vända till Trelle och tvätta lite, betala prenumerationen till DigitalFoto och hämta choklad :D Ska även gå igenom lite grajor från garaget. Pappa ska på nån loppis och göra sig av med massa grajor, så jag vill kolla igenom det först :P Där kanske är något intressant, vem vet :P Där är så grymt mycket mög i vårt garage, haha, det kommer aldrig ta slut!

Hrm, jag har funderat lite på att göra tavlor, ska nog förstora lite bilder i svartvitt i typ 25*35 cm, eller ja, vet inte riktigt vad det finns för mått, men där omkring typ :P Sen ska jag ha småbilder i en ram men som är i färg. Aja, ni får se när det är klart, blir nog ett tag till dess, men ändå.

Lite fikabilder från dagen iaf:
image265

Kommentarer
Postat av: Niklas

Man skulle lätt kunna tro att det skulle vara i alla fall EN bild på mig. Men nänä. Skit i det då :P Grilla snart som sagt.

2007-07-27 @ 00:19:12
Postat av: Kejrinn

ah, en gång hade jag 10 fiskar. nu är tre kvar. katterna skrämmer ihjäl dom, i guess, eller så är jag bara värdelös på att ta hand om dom ;)

2007-07-27 @ 09:18:36
URL: http://khurre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0