Stan idag

Oj, kollade precis hur mycket bilder jag har kvar att rensa. 12,3 GB. Det är bilderna som är tagna med min nya kamera. Sonyn då :P Har rensat alla bilder tagna med HP:n, alltså det var jobbigt, och sätta dit copyright på alla och sånt, och ja, många är ju inte bra, så jag gjorde om vissa i photoshop, eller gjorde om, jag mörkade skuggorna eller gjorde dem till svartvitt. Men det ska jag ju inte göra med dessa Sony-bilderna, jo de som ska vara svartvita :P Aja, har iaf 12,3 GB kvar att rensa. Dessutom lär det inte vara mycket plats för alla väl på hemsidan sen. Börjar med 10 i varje kategori, och bara sony-bilderna blir det 50 st. Men men..

Har varit i stan idag en runda med Sara. Hon shoppade lite, men jag nöjde mig med eyeliner, ögonskugga och ett randigt brottarlinne. Sen tog vi en fika och efter det en liten glass. Haha, nu ska jag och Anton käka taco iaf, nej vi måste laga det först.

Ikväll spelar TFF igen, jag har inte längre några förhoppningar. Blir att se det på tvn iaf, kom igen kämpa Trelle!
184358-240

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0