Söndag

Då var det söndag igen då ja..Trevligt, eller något. Det ösregnar iaf här i södra Skåne.. Det finns inga ord för denna sommaren, gaaaah :(

Har hunnit ta ett 1,5 h timmes bad innan idag, det var skönt det. Läste min bok, så har typ 40 sidor kvar nu, orkade inte läsa mer, haha, boken är bra men har ändå läst den långsamt av någon anledning, men men, så kan det gå.

Såg Psycho igår som gick på fyran, haha, den var bra, jag blev sugen på att se fler gamla filmer. Man borde se fler av Hitchcock faktiskt, det är ju klassiskt. Borde göra det såna här regniga dagar, dock vet jag inte var man ska få tag på dem, de är ju så gamla liksom, aja, skit i det nu..

Min hemsida ser klar ut, nu ska den bara läggas ut. Mitt problem är då var, inga gratissidor även med reklam är tillräckligt stora, så man kanske får köpa ett webhotell? Men vad ska då sidan heta? Ja, vi får se när sidan kommer ut..

Idag går Wallander - Hemligheten, jag vill se den, är 3 st jag inte har sett, men folket här har redan sett den så ja, hoppas de orkar se den igen, eller så får man vänta till den går igen :/ Nej nu är jag hungrig iaf, mat tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0