Skumt

Tralalala.. Sovit bättre inatt, dock vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, så gick upp vid tio i tio.. Tidigare än vad jag borde sova om jag är sådär halvsjuk, alltså är jag inte halvsjuk mer.. Nej, nu är det nere på iaf en fjärdedel.. :P Bra det.. Har inte alls mycket ont i halsen, dock känns det mer som en förkylning är på väg nu, lite hosta och behöver snyta mig lite då och då.. Men men, så kan det gå..

Denna sommaren blir jag arg på!! Jag har nog aldrig varit så vit som denna sommaren.. Herregud, var är solen och värmen? Shittos..

Alltså, om det är en fin sommar blir resorna billiga, då kan man åka utomlands och ha en härlig sommar antingen utomlands eller hemma i Sverige. Men är det en skitsommar är resorna dyra, och då får man varken sommar i Sverige eller utomlands. Hrm, jag vll utomlands!! Jag viiiiiiill, jag måste.. Men nej, har haft hoppet uppe länge, men nu, nej, nu är det verkligen nere.. Sorgligt men sant.. Well well..
image256

Oj, vad stor den blev, haha, aja.. :P Iaf, såg nu att dem inte är på samma inzoom och allt, men hade inte en tanka på att lägga in dem såhär när jag tog bilden, så bara lekte lite i photoshop, men men, varför förklarar jag mig egentligen? :P

Kommentarer
Postat av: Karin

riktigt snygga!
ny profilbild också?:)

2007-07-24 @ 12:41:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0