Shittos pomfrittos

Hrm, jag gick upp vid 11 idag, sen käkade jag en varm macka, om man räknar tillagning och käkning och så, en kvart max. Sen var jag på Willys med pappa, tog typ en halvtimme. Sen på kvällen satte jag vattnet till kokning, tar typ en halv min, sen koka spagettin i 8 min och samtidigt steka bacon och göra sås. Maten kanske tog en kvart och göra då. Sen nu ikväll så sprang jag, springning + stretchning, typ en halvtimme, sen duschning på typ en kvart kanske. Sammanlagt typ 1 h och 45 min som jag har gjort något idag. Resten av tiden har jag suttit här vid denna dator. Shittos pomfrittos, inte konstigt jag har ont i axlarna. Har suttit här hela dagen ju. Så ska det inte gå till. Ska se om det går något bra på tv nu, isf blir det gurka och morötter med dipp :P haha.. good night everybody.

Btw, såg två skuttande rådjur när jag var ute och sprang. Jättefina! Skulle man haft kameran med sig ju ;P

image235

Kommentarer
Postat av: carro

ja det var verkligen härligt!:) nu ska jag sova nattinatt

2007-07-09 @ 02:05:08
URL: http://lovelyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0