Rensning

Nu har jag börjat rensa bland mina bilder. Inte forever utan de som ska få komma in på hemsidan och sånt. Man kan ju inte bara välja de bilder som är bra, får även tänka om där är några som har potentialen men som behöver en sväng i photoshop. Hittade några jag liksom aldrig sett på på det sättet innan som blev bra när man photoshoppat lite, annars gillar jag inte photoshop, vill helst ha bilderna så naturliga som möjligt, alltså utan efterbehandlning.

Här kommer en som inte är efterbehandlad utan tagen i svartvitt, från Valborg i år, haha, lägg märke till vänster i bilen, en korv i glaset, liksom why? :/ Den andra däremot har jag mörkat litegrann :P

image233


image234

Kommentarer
Postat av: Karin

haha inte jag heller:p

2007-07-08 @ 13:56:53
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0