Regn nonstop

Hrm, har försökt komma längre med min hemsida idag, men ack det har inte gått bra. Jag vet inte hur man "låser" ramarna :/ Den jag har vid menyerna ändrar sig och är som jag vill ha den, men den jag har till toppen är för stor även om jag ändrar den, hittar inte var man ställer in storleken på den. Någon som kan det i Dreamweaver? Inte jag iaf..
Sen ett annat problem är det där med länkarna.. Den ska öppna sig i main men det vill den inte, går bara att välja i samma som den klickas på, i ett nytt fönster eller över hela skärmen typ. Någon som vet hur man fixar det? Detta problemet har jag inte haft innan, får väl checka koden i frontpage när jag kommer till en dator med det installerat.. Men men..

Förresten så har det regnat nonstop sen jag skrev sist, även innan det, så det har regnat precis hela dagen, sheisse..

Finfina blommor:

image227

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0