Lite i Malmö

Regn.. Det är tråkigt när det regnar. Har kommit en massa skurar idag. Vi tog iaf en tur till Malmö för att leta upp MAH där man läser tekniskt basår :P Men det regnade när vi skulle åka hem, det var jobbigt. Dessutom fick jag en hostattack på bussen som varade typ halva turen, snacka om jobbigt, hade inget vatten med mig att dricka heller :/ Folk kollade konstigt och mina ögon rann, det var inte kul.

Nej nu blev jag sugen på att shoppa, det är mycket jag behöver :S Får börja bygga upp höstgarderoben nu med, innan ens augusti har börjat, men men, så kan det gå..

Dear God, Ingmar Bergman är död! :(

Det finns många cyklar vid stationen i Malmö.. haha.. Alla bilder är på samma sak typ men kunde inte bestämma mig för vilken som blev bäst.. :P
image266

Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag var också i Malmö idag. En ryggsäck, ett par badshorts och en keps rikare och några kronor fattigare. Men nu ska jag förhoppningsvis överleva semestern.

2007-07-30 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0