Jäkla hals

Min hals är inte normal. Nu gör den ont igen. Hade ju en typ av halsont när jag vaknade igår, men sen mot kvällen var det över. När jag vaknade imorse hade jag en annan typ av ont. När jag sväljer känns det som om det sitter nån klump till höger typ :/ Usch, jag blir alltid så orolig när jag har ont nånstans.. Men såhär har jag aldrig haft det förr, men det går över eller hur? Säg att det gör!!

Today ska jag snart in till Malmö, men är hostig och halsig så blir att ta det lugnt, gå lååångsamt, haha :S Iaf, Malmö, fika mit Nillelille, ha, sen blir det Lund och träffa firrarna igen. Sen hela vägen tillbaka igen.

Hoppas jag iaf har ork att shoppa lite nödvändigheter, ha, men jo det ska nog gå.. Så seg är jag inte.

Såna här saker gillar inte jag. Men denna var skitlång, och så hade den ett konstigt hål där, men han stängde det sen så han har det väl till något? :P Skabbigt djur iaf.. Hata..

image264

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0