Innedag

Goddagens. Varit vaken sen lite i 10 typ. Kunde inte somna om.. Brukar vilja gå upp vid 10, men nu när jag inte har mått så bra har jag tillåtet mig själv att sova så länge jag behöver, haha, men både idag och igår har jag inte kunnat sova längre än 10 :P Men men, är väl bra det :P Dock är jag inte så pigg idag som jag var igår, har ny halsont nu, nu är det slimeont, känns som om jag skrikit en massa typ.. Ont gör det iaf :( Jobbigt med..

Och ja surprise surprise, det blir ännu en innedag. Dock såg jag solen innan i en halv minut, men nu har den varit borta i över en timme :P Jaja, vad ska det bli av denna sommaren.. :(

Jag är sååå sugen på att åka utomlands, men som jag skrev igår att allt är ju dyrt nu när vädret är dåligt, sorgligt men sant.. Tänk att få åka till Venedig, eller bara en solig och skön chartersemester på Mallorca.

Sugen på att shoppa lite nu med när jag läst några bloggar, dock inga dyra grajor så det kan man kanske köpa, men äh, får se.. Vill iofs ha lite dyrare grajor med, typ bärbar, systemkamera och sånt trevligt.. Får vänta några år med det dock.

Ja, lite pigg var jag igår så kunde fota lite blommor här utanför, dock brukar det ju bli blommor, men bättre än ingen bild alls, eller hur? :P
image258
Så kan vi visa några av dem i stort format..
image259

image260

image261

Kommentarer
Postat av: Linn

helt underbara bilder!

2007-07-25 @ 12:22:28
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Karin

tänkte också skriva det,.. underbara:)

2007-07-25 @ 12:42:56
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0