Hett

Tralala.. Jag mår mycket bättre nu. Kan till och med skratta och terrorisera min pojkvän :P Nejmen, jag är pigg och så.. Skönt. Idag har vi käkat hemmalagad pizza, det var gott det. Jag gillar inte stark mat men min pojkvän gör, så han hade köpt såna små söta chilifrukter. Styrka 8 av 10. Jag vågade inte smaka den. Vet inte varför, men nej, jag gillar inte för stark mat. Men men, på min del hade jag bacon och tonfisk, lika gott som vanligt..

Annars det här med stark mat. Fattar nog inte charmen med det.. :P Vissa ska ha starkt i allting typ. Visst en sak med starkt kaffe, men att det ska bli helt hett i flabben när man käkar, liksom why? Okej, får höra nu från höger att det är gott och en upplevelse. Vadå upplevse? Ja okej säger jag :P Enda gången jag käkar något nåtsådär starkt är såsen till tacon, medium är den. Men ja, inte starkare än så för min del.

Ska försöka bli lite nyttig, iaf lägga av med läsk. Men vad ska man annars dricka? Har testat Ramlösa med smak, men jag tycker det är för mycket kolsyra, men köpte något idag som är lätt kolsyrad och med smak, den verkar god, inte testat in den och betygsatt den helt, haha, men det kommer. Aja, intressant..

Gillar du stark mat?

Herreguuuud, har ju glömt att säga att TFF vann igår mot Brommapojkarna med 3-0!! YEEES! Nu är vi på gång igen. Detta kändes bra efter 5 st jakla förluster. Guttans, 3 pinnar.

Söta är chilifrukterna i alla fall. De är typ 4-5 cm långa.
image257

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: vad ska du se?

2007-07-24 @ 22:01:00
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Mysmasken

Håller helt klart med vad gäller stark mat. Förstår inte charmen? Smakrik och välkryddad mat, absolut, men bara het mat? Näe, det får andra äta :P

2007-07-25 @ 03:42:00
URL: http://www.mysmasken.se
Postat av: amelie

Nja sådär. inte för starkt, är nog en liten mes ändå..

2007-07-25 @ 08:22:41
URL: http://couleur.blogg.se
Postat av: Karin

tack:) underbara bilder här som vanligt!

2007-07-25 @ 10:51:35
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0