Härligt

Jättehärligt väder ute. Var ganska mycket moln innan, men nu är det klarblå himmel. Nice! Sitter ute i solen och läser DigitalFoto, kan läsa dem hur många ggr som helst känns det som. Jättesugen på en bra systemkamera, några objektiv för olika tillfällen, filter, minneskort, batterier, en bra väska och en jorden runt-resa, wow säger jag bara! Ja, man kan ju drömma.

Haha, min pojkvän är nörd ;P Nejmen, är man inte det om man har med sig sin dator ut i solen, haha, han sitter under ett parasoll :P Mog1, nemen :P Om vi hade haft trådlöst bredband så hade det varit en sak, men nu är ju alla sladdar med ut, aja, hade jag haft en bärbar dator hade jag med haft den med mig ut så jag ska inte säga något :P

Litet kollage från igår, inte kollat igenom bilderna så jättenoga än, ah, nu kom jag på en bild jag glömde, haha, skitsamma ;P Nu ska jag ut i solen igen, behöver något gott att svalka mig med först.
image250

Kommentarer
Postat av: lenie

underbart kollage, svensk sommar är fint!

2007-07-17 @ 02:36:00
URL: http://leenajoutsemo.blogg.se/
Postat av: Karin

underbara sommarbilder:)

2007-07-17 @ 10:59:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0