Alla bilder

Yes, hemsidan börjar nästan se bra ut, varför kan jag inte göra det fint? Aja, får se sen hur det blir egentligen, men än så länge är jag förvånad över resultatet. Nu vill jag bara hem till min dator och lägga in alla bilder, ha, ojoj, kommer inte kunna välja vilja som ska få komma med :P Jo, det ska nog gå.. Måste göra ett sånt album typ.. hrm.. Hittar inte det i Dreamweaver, aja, får ta det från FrontPage då..

Någon som vill bli länkad på min hemsida? :P haha, ja, den måste ju först ut på nätet, men det får vi se när det blir, men jag känner mig nästan klar nu, lite putsning och in med bilderna :P En snygg font gör mycket.. Det kommer först och främst vara en fotosida, men vill lägga till lite mer, så det kommer kanske nån gång.. Nej, slutsnackat om den härade hemsidan nu, men tyvärr har jag inget bättre att nämna.. sorry.

Jo okej, vi tar en blomma till:

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0