Trött torsdag

Oj vad jag är trött idag.. Igår tog det lång tid för mig att gå upp men idag var det lite enklare.. Ganska rolig dag i skolan men när jag kom hem var jag skittrött, först fick jag gå och handla och sen när jag skulle börja läsa i klimatboken blev jag skittrött, herregud :P Och sen kl 19 ska man ut och äta på Sydskånska, en i klassen fyller 20, grattis :D

Haha, och jordgubbssaft påminner om så mycket :P Aaaalltid efter skolan när man kom hem satte man sig framför tvn och drack jordgubbssaft och käka ballerina eller digestivekex, ni vet dem långa med choklad :o Och schemat på tvn kunde jag ju, kommer inte ihåg nu, men ibland var det Magnum, ibland Baywatch, Knight Rider och alla dem.. inte för att någon var så jättebra men :P Oj, kom och tänka på nu alla sätt jag har haft mitt rum möblerat på.. haha, det är ju stört :P omg.. *-) men men..
Ha, en gång när jag hade lite saft i en coca-flaska så såg jag den på diskbänken och skulle dricka av den, tog som vanligt en stor klunk, men ack det var inte min flaska, någons flaska med sprit i.. haha :s Vet inte hur det hände, men så var det iaf, det var inte gott :P

Imorgon ska här städas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0