Sovmorgon

Sovmorgon!
Mouhaha, på aftonbladet står det att alla skåningar ska hålla sig inne och jag är verkligen en skåning så jag ger mig inte ut :D Haha..

Hursomhelst, vad tycker ni om melodifestivalen? Eller ja, asså det är synd.. The Ark.. att deras låt ska påminna om en annan.. jag tycker kanske inte att det är plagiat, men den påminner för mycket om en annan låt, synd att man ska börja sjunga på den andra låten så fort deras refräng börjar.. det borde de tänkt på tycker jag.. men men, skitsamma..

Uggla på lördag iaf som jag sagt innan, ska bli kul och höra hans låt, ha, ska nog ladda upp med lite andra av hans låtar nu :D

Och jag hade skrivit ett bra inlägg innan, men det försvann :(

God förmiddag

Kommentarer
Postat av: amandapanda!

Hillo!!

jaså du är också här och luffsar runt!

2007-02-22 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0