Över nu

Aaah, tentan är över, snacka om skönt alltså :D
Dock är jag inte säker på att jag klarade det, den delen som brukar vara enkel var fan skitsvår idag, inte snällt alls :C attsingen..
Och så har det varit melodifestivalen med.. nja, kan inte säga att jag är riktigt nöjd, själva låtarna förväntade jag mig väl inget av, men resten av showen är inte rolig, vad har hänt med den? Och ja, det var väl rätt att The Ark gick vidare.. Jag vill ha lite mer nostalgi i pauserna med ;D
Och denna lördagen var verkligen snabb :/ men ja, inte rolig :P Fick iofs sett O.C och Prison Break, det börjar bli spännande på båda håll, tråkigt med bara två avsnitt kvar av O.C dock, inte kul när dem hoppar en massa månader mellan avsnitt :s

Och imorgon är det söndag again.. Ska nog sova lääänge ;D Sen ska jag städa hela korridoren! Måste räkna ikapp mig i matten med.. Jag som känner för att shoppa en massa, haha :P

Om en vecka kommer min Puff ner till mig också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0