Mycket att göra

Och så fick man byta lampan på badrummet, eller ja på toan, den small, kolsvart, såg ju ingenting.
Denna veckan är det jag som är köksvakt här i min kära korridor så lite tråkigt att den är extra skitig denna vecka.. Så på söndag måste jag göra riktigt rent här och till och med tvätta golvet, får väl se hur det går med det.. hoppas jag gör en bra jobb :| Har även en massa matte att ta igen då, och mycket att läsa.
På lördag har jag tenta och efter det hade jag tänkt att ta det lugnt, eller göra något kul och kolla på melodifestivalen.. sen på söndag ha en trevlig liten dag med kladdkaka och hårinpackning och annat sådant trevligt, men som sagt så måste jag tvätta och städa på söndag, kul!
Hade också tänkt sticka och handla, vill ha nya kläder och andra roliga saker, kul att handla massa smågrajor, speciellt behöver jag nytt nagellack, mitt börjar bli lite klumpigt och tråkigt nu :P Även om jag handlade lite i lördags.. En sån stor vanlig gammal klämma att bara sätta upp håret med när jag duschar, eller på sommaren när man solar ;D Det är bra att ha, mina förra fina gröna pajade jag ju smidig som jag är. Det blev också ett litet armband från Glitter. Vad blev det mer, en tröja och ett linne. Köpte även ett par nya stövlar, men när jag skulle impregnera dem så blev dem vita :s :( Vet inte vad jag ska göra nu för att få rätt färg på dem igen, inte kul när dem ser ut såhär :(

Stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0