Lite arg

Då var denna helgen över.. fick handlat lite igår, men hittade inte allt jag ville ha, störigt.. Och så var min puff nere, det var bra iaf :D Men nu har han åkt igen, en kort visit tyvärr :(

Och så var det melodifestivalen, gaaah, jag blir galen! Måns låt fastnade direkt, Sebastians var också bra, och Magnus med.. Sonjas låt var kanske bra men lite väl osvängig för schlagern, och Nannes är jag besviken på, trodde hon skulle komma med en bra låt, men ack! Hoppades på att två av grabbarna skulle komma till final och en av dem till andra chansen, men hur blev det? Jo helt galet! Jävla skit.. Lätt Magnus skulle vidare, mycket bättre än en lugn låt som låter som alla andra, och en töntig konstig svängig låt.. Jag blir arg.. Och för att gnälla lite till på festivalen så är Andra chansen helt stört i år.. vadå cupsystem? åh, det ska inte funka så.. Kör det som ni brukar att alla möter alla och de två bästa går vidare, hur svårt kan det vara? Nu kanske man möter en enkel låt och tar sig vidare, när kanske de två allra starkaste måste möta varandra i första uttagningen där.. gaaah, kör allt i ett, inte rättvist annars.. Och två från två deltävlingar kan mötas i finalen igen, men från två av deltävlingarna har bara en av dem chans att komma till final! Snälla, hur mesigt är det. Ursäkta, måste få ut mina aggressioner :@

Och alla mina tre praktbotior är döda, hur fan gick det till? :C De var ju så pigga igår, ingenting går bra nuförtiden, stackars mina firrar! Måste göra något åt detta..

Nu måste jag nog läsa lite om klimatet och lite matte, en ny skolvecka väntar.. Och nästa helg ska jag hem till Trelleee :D:D Yees, alldeles för längesen jag var där nu, och då är det sista deltävlingen, ser fram emot Magnus Uggla :D Oh yeah!
Iofs, är sugen på att baka kladdkaka, men tror inte jag orkar, för sur för det nu :C Käkar nog glass istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0