Fortfarande arg

Och min dator bara hackar, den är skitjobbig, den är fan helt ny :s Men orka lämna in den.. varje gång jag ska lägga in filmer från min kamera så flippar hela mappen och den mappen som den mappen ligger i, om ni fattar.. det är ganska irriterande, och kan inte ta bort det heller, för det hinner man inte förrän explorer vill avslutas.. gaaah!! Och nu har alla musikmappar dampat, ååh, denna datorn är bara skrot..

Btw, gick hem från centralen idag, ha, känns som om man fick en liten powerwalk eller något, haha :P

Hursomhelst, några bilder från Höllviken idag, kändes ju nästan som vår, även om det var kallt i luften. Bilderna är tagna med min gamla kamera, så klart hade jag inte med min nya när jag väl hittar bra motiv :( Och ja jag vet att horisonten är sne, men såg inte för solen, den var jättestark, och inga solbrillor, och var sur på att jag inte hade min nya kamera :P

Strand1

Strand2

Strand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0