Så kan det gå

Jobbigt jobbigt..
Är i alla fall i Trelleborg nu när det börjar dra ihop sig mot jul.. Haha, ja, men inte är här någon snö inte, men det hade jag inte väntat mig heller :P Jag kan inte kolla på bilder på denna datorn för skärmen är helt störd, men så nu skulle jag ändra på ljusheten och så så fick jag det nog fixat. Så ska jag öppna mina bilder men så funkar det inte. Alltså jag försökte öppna mina raw-filer i photoshop, men det står att det inte går, why? På min andra dator har jag samma photoshop och fotat i raw och gick hur bra som helst, varför går det inte här? Något till kameran som måste installeras eller vad fan är problemet? Jag har en dålig dag..

Har i alla fall tagit ett varmt skönt bad till Sonata Arctica innan..

Hejdå, god jul och sånt

Kommentarer
Postat av: Niklas

God jul ECK.

2007-12-23 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0