Yeees

Fortfarande fint väder, det är så härligt. Man blir så mycket gladare. Sen sist har jag varit nere i stan en runda. vi har lyssnat på Sanna Nielsen and the gang som jag skrev om innan som var här. Blev lite låtar på skånska vilket var kul. Men ja, jag orkade inte stå och lyssna så länge så vi satte oss utanför Casa Blanca (pizzeria) och kollade på folk typ. Efter det käkade vi där. Lite skum var jag idag, för det första valde jag frivilligt pizza, för det andra valde jag en med stark korv, för det tredje så käkade jag precis hela, till och med kanterna, haha, bra Knutte ;D

Fick även lite fotat i stadsparken, men började ju bli "sent "så ljuset var lite dåligt, speciellt att fota en massa fåglar som rör på sig en massa. Ja, det är inte lätt. Har iaf tagit ca 500 bilder idag, nej långt ifrån alla blev bra, men ändå. Allt från fjärilarna i trädgården till ankorna i parken. Jaja, får se om det kommer upp någon bild på något imorgon maybe. Det lär det göra..

Jag idag. (AAAAAAAAAAAAAAH, satan vad vit man är, aldrig aldrig aldrig säger jag bara har jag varit såhär obrun i augusti :'( )

image277

Kommentarer
Postat av: Karin

åå va snyggt:)
fast det hade jag i fredags.. haha.. blev ut igår ändå:)

2007-08-05 @ 10:13:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

vilka härliga bilder! vad snygg du är!
solen var här igår..men nu är den borta igen..fan!
kram!

2007-08-05 @ 11:35:22
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vad fint!

2007-08-06 @ 00:25:05
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0