Tråkigt

Ååååh, jag är inte glad mer. Inget är kuuuuul, händer ingenting. Vill ha ett jobb så man kan få lite pengar och köpa saker och resa lite och göra roliga saker. Allting är nu, hrm, vad ska vi göra? Nej det behöver man pengar till.. Dessutom är det inget kul lov när det inte är fint väder, då hade det iaf kännts bättre. Men varken fint väder eller något jobb, känns som om man bara slänger iväg tiden. Känns väldigt tråkigt faktiskt. Om det inte blir mer sommar i år kommer jag bli väldigt deprimerad denna hösten. Jag behöver vitaminerna från solen för att klara det långa mörka halvåret som är framför oss. Åh, så less blir jag :( Inget är kul.. Blä blä..

Var sugen på fiskpinnar idag, letade igenom hela frysen men hittade dem inte!! Irriterad blev jag, fick ta sån sprödbakad torsk istället, inte lika gott, men dem måste också ätas upp :P

Läser vissa härliga fotobloggar (okej två, ge mig tips på fler ni fotopeeps) och blir väldigt sugen på att skaffa mig en systemkamera (visst min är bra, men systemkamera vill jag ha) och med få lite fotouppdrag. Hade varit väldigt trevligt.

Nu är det snart Wallander - Jokern en av de tre st jag inte har sett än.

Smakat dessa? Det är gott med en sån efter maten ;D Speciellt den gula :P

image231

Kommentarer
Postat av: Karin

du bjuder väl på en groda?:)

2007-08-01 @ 20:43:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Bea

åå mums..vart har du köpt dm grodorna? :P

2007-08-02 @ 13:56:11
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0