Torsdag

God morgon.
Då var första natten ensam här avklarad då. Det gick bra, dock lite svårt att sova. Men jag lyckades i alla fall dra mig upp innan 10, wow. Och det är inte ens någon friidrott på tvn.. Yeah! Hoppas jag kan fortsätta såhär under terminen, för kommer börja 13.15 för det mesta.

Det jobbiga med att bo här är att jag inte kan gå ut såhär i pyjamas och jättefluffigt hår och hämta frukost i köket. Det kan man ju hemma. Orka byta om till något och borsta håret. Dessutom så vill man vara såhär hemma nån gång ju, en lugn dag.

Men men, en sån dag ska inte jag ha idag ändå. Ska rensa upp bland alla mina papper och göra rent här. Igår tvättade jag tre maskiner. En med kläder och två med handdukar och sängkläder. Skönt med nya rena sängkläder.

Hade en massa grajor inne på golvet på toan, här är liksom ingen bra förvaring, så jag kom på idén att lägga det i skolådor, så nu ser det bättre ut. Blir ännu bättre sen när jag får duschdraperi och badrumsmatta :D På tal om förvaringen, garderoben är inte heller så bra, två smala till kläder, varav lådorna är väldigt knagliga, och sen den andra, ja, där har jag skor och skitmånga plastpåsar, haha.. Men men..

Skrev lite här om friidrotten med och då blev inlägget plötsligt väldigt långt, och man orkar inte läsa långa inlägg, så jag väntar med det, kör en bild nu istället. Jag känner mig lite hungrig, så det blir matbilder.

För min del är det snart frukost, vilket detta inte är, men här har vi bakad potatis iaf. Den första från Wachtmeister i Karlskrona, den var väldigt god. Den andra är från Ullared, den var inte så god. Båda var med kycklingröra, men den andra med curry också, och det var för mycket curry.
image312


image313

Kommentarer
Postat av: Stefan

Curry är starkt. Tur att du tog tre glas vatten :) /S.

2007-08-30 @ 12:15:01
URL: http://www.cavok.se/picblogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0