Söndag

Ja det blev inget bloggande igår. Gick upp vid halv 10 eftersom jag skulle åka till Malmö och shoppa med mamma lite. Sen efter det var det bara att göra sig redo för kräftskivan.

Så ja, sen var det kräftskivan. Var väldigt trevligt till en början, haha, men sen blev det bara skumt. Massa bråk och sånt onödigt :s Jag fattade inget men okej. Ja, så mycket hade jag att skriva om det. Finns inget mer och säga. Mer än att det var god kladdkaka och bra organiserat :P

Alltså m in kamera är dålig. Då menar jag när man måste ta med blixt. Helt värdelös. Antingen kan man ta typ en bild i minuten eller så blir bilderna jättesuddiga, liksom varför? :s

Hrm, handlade inget speciellt i Malmö, bara lite vardagskläder till hösten. Letar efter shorts.. Ja, även om det är på väg mot höst nu.

När man inte suttit vid datorn på nån dag så blir det många bloggar att läsa. Eller ja, många inlägg i bloggarna man brukar läsa. Men men, det är ju trevligt det med.

Mancheter United - Reading idag. Heja United, men det gör inget om Reading vinner.

Har inte lagt in några bilder från igår, så ja blir lite datorbilder.. haha..
image287

Kommentarer
Postat av: Sandra

shopping vad kul..:)

2007-08-12 @ 14:54:21
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0